Live-Thread Vikersund 2011


Status
Für weitere Antworten geschlossen.

Paulinsche

DrugDealer
Beiträge
5.735
Punkte
0
Ort
DD
He is not a nice boy from Puijo, who is good at kissing ass.

Neither is of course Rane, but he has The Name. And really, he also has a lot more potential than Kalle. I still hold some (small and quivery) hopes for Rane in normal hill at Oslo. To be honest, he has not been at his best at flying hills at some time - if ever. He of course was very good at them, when he was at his top form. But they have never been his speciality.

That's a very small spark of hope...
 

Kittygatito

Nachwuchsspieler
Beiträge
1.635
Punkte
83
He is not a nice boy from Puijo, who is good at kissing ass.

Neither is of course Rane, but he has The Name. And really, he also has a lot more potential than Kalle. I still hold some (small and quivery) hopes for Rane in normal hill at Oslo. To be honest, he has not been at his best at flying hills at some time - if ever. He of course was very good at them, when he was at his top form. But they have never been his speciality.

Ich halt ihm die Stange. Bin ein treuer Fan von ihm. Trotzdem serh schade heute. Aber ich hoffe auch auf Oslo. *Tränen abwisch*
 

Pirkko

Rane-Vermisserin
Beiträge
19.508
Punkte
113
Die Sache is halt gelaufen und das er sich nicht vorfuehren lassen will kann man durchaus verstehen wenn man nur will..Er is das 5. Rad am Wagen und er hat das lang genug ueber sich ergehen lassen muessen.
Ich kann verstehen, dass er nicht mit wollte, aber so kann er nicht zeigen, dass seine Form besser wird.
Die Form von Rane wird offenbar immer schlechter als besser und es hätte ja sein können, dass Niemelä es sich noch mal überlegt.
Aber wer nicht dabei ist hat schon verloren
 

Skiflo

Nachwuchsspieler
Beiträge
25
Punkte
0
JOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
 

L'Anna

Nachwuchsspieler
Beiträge
1.715
Punkte
0
Ort
Schweiz
:irre: :irre: JOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNN :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Oben