Last Predictions: Calvin Brock vs. Timur Ibragimov & Joel Julio vs. Carlos Quintana

Tatum1

Nachwuchsspieler
Wer Timor noch nie im Ring gesehen hat kann sich bei fightbeat.com einen Teil des Kampfes gegen Billy Douglas (Dez 04) anschauen. Nach dem was ich gesehen habe ist er kein Big Thing und hält den Vergleich mit seinem Cousin nie und nimmer Stand. Timor boxt beweglicher, hat aber nicht das Potential von Sultan, da fehlts deutlich an Power und Speed.

Sicher hat er sich in den letzten 1,5 Jahren deutlich verbessert, ich kann mir aber nicht vorstellen daß es für Brock reichen wird. Ich frag mich warum so viele Ibragimov vorn sehen :confused: Brock hat im Vergleich zu Timor schon einige gute Gegner (McCline, Lawrence, Etienne, Bostice) geschlagen, der boxt IMO auf nem anderen Level.

Brock TKO 10-12 Ibragimov :wavey:

colderthanice

Bankspieler
Tatum schrieb:
Wer Timor noch nie im Ring gesehen hat kann sich bei fightbeat.com einen Teil des Kampfes gegen Billy Douglas (Dez 04) anschauen. Nach dem was ich gesehen habe ist er kein Big Thing und hält den Vergleich mit seinem Cousin nie und nimmer Stand. Timor boxt beweglicher, hat aber nicht das Potential von Sultan, da fehlts deutlich an Power und Speed.

Sicher hat er sich in den letzten 1,5 Jahren deutlich verbessert, ich kann mir aber nicht vorstellen daß es für Brock reichen wird. Ich frag mich warum so viele Ibragimov vorn sehen :confused: Brock hat im Vergleich zu Timor schon einige gute Gegner (McCline, Lawrence, Etienne, Bostice) geschlagen, der boxt IMO auf nem anderen Level.

Brock TKO 10-12 Ibragimov :wavey:

Versteh ich auch nicht warum alle so auf Brock rummhacken. Er wird das Ding Heute gewinnen und seinen fünften "relativ" guten bzw Namenhaften Gegner schlagen und sich somit für einen Titelfight gegen WK empfehlen.

Tip : Brock gewinnt das Ding in der fünften Runde durch KO

B

Ballagoal

Guest
Weigh-In Results: "Undefeadet... but not for long!"

Calvin Brock vs. Timur Ibragimov - 12 Rounds for the IBA Continental Heavyweight Title

capt.6e1b75260bb6408ab2cdca0e399cdcdb.brock_ibragimov_boxing_nvjh102.jpg

Heavyweight contender Calvin Brock (28-0) weighed in at 224 pounds for his clash with Timur Ibragimov (21-0-1) for the IBA Continental Heavyweight title on Saturday night at the famous Caesars Palace in Las Vegas, NV, USA.

capt.fab38c1739d442abb514c84d5d507af7.brock_ibragimov_boxing_nvjh103.jpg

Unbeaten Timur Ibragimov (21-0-1) weighed in at 219 pounds for his upcoming bout on Saturday night against US heavyweight hope Calvin Brock (28-0) in a challenge for the IBA Continental Heavyweight title at Caesars Palace in Las Vegas, NV, USA.

capt.7056e086f7e843e286d91b412f47dfe4.brock_ibragimov_boxing_nvjh101.jpg

Unbeaten heavyweights Calvin Brock (28-0) and Timur Ibragimov (21-0-1) will put there perfect records on the line when they collide for the IBA Continental Heavyweight title on Saturnday night at the outdoor-arena of Caesars Palace in Las Vegas, NV, USA. The fight will be the main-event of a HBO Boxing After Dark doubleheader billed as "Undefeadet.. but not for long!" which will be aired live Saturday at 10:30 ET/PT.

Joel Julio vs. Carlos Quintana - 12 Rounds in a WBA Welterweight Title Eliminator

capt.7d3daa1f14f34058bc92b140d2e50334.julio_quintana_boxing_nvjh105.jpg

Welterweight sensation Joel Julio (27-0) weighed in at 145 pounds for his WBA title eliminator against fellow unbeaten Carlos Quintana (22-0) on Saturday night at Caesars Palace in Las Vegas, NV, USA.

capt.4ad612716ede4b4b8d812513862f3591.julio_quintana_boxing_nvjh106.jpg

Unbeaten Carlos Quintana (22-0) weighed in at 146 pounds for his upcoming showdown with one-step-away-from-superstar Joel Julio (27-0) in a WBA title eliminator at Casesars Palace in Las Vegas, NV, USA on Saturday night.

capt.c212ca233aa740a3840a1e12b6c3c258.julio_quintana_boxing_nvjh107.jpg

Both, Joel Julio (27-0) from Columbia and Carlos Quintana (22-0) from Puerto Rico, looked ready to rumble at the weigh-in for there WBA Welterweight title eliminator on Saturday night at Caesars Palace in Las Vegas, NV, USA. The bout will be a part of HBO's Boxing After Dark series which features undefeadet heavyweights Calvin Brock (28-0) and Timur Ibragimov (21-0-1) in a 12 round bout. The card is billed as "Undefeadet... but not for long!" and will be televised live Saturday at 10:30 ET/PT.

Oben