Und weiter gehts :thumb:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Der Informant lässt uns nicht verkommen. Im Geissbockheim wird erneut schwer gearbeitet und diskutiert. Manchen bekommt der Stress der letzten Wochen nicht, aber lest bitte selbst, was unser Informant dokumentiert hat. Ihr werdet staunen:
WO: Miiiiiitiiing ….
SE: Kranz Kölsch?
WO: Jooo …
JG: Schön …
MM: …meine Leber
WO: Watt iss mit ding Leber …
MM: Seitdem ich bei euch bin, spüre ich sie …
WO: Dann iss se och noch doo, jootes Zeichen … Du mööts eben mehr Spocht maache, so wie isch. Isch bin ennene Askeet, isch künnte hück noch 120 Minutte spille. Da maache mir ein, zwei Biersche janix uss …
SE: Iss komisch, von mansche Körperteile hatt mer ze vill, von mansche ze winnisch. Isch fänd en Doppel-Leber als Beispill vill besser als en Doppelkinn.
WO: Beevor ett jetz zu fillosofisch weed, jank leever ens ene Kranz Kölsch holle, Steff! Ach … unn für jede noch ene Doppelkorn …
SE: Bin allt fott!
Engels verlässt die Szenerie, natürlich wieder singend:
SE: Heidewitzka, Herr Kapitäään
Im Jeissbockheim, da miite me so jäään
Mer sieht dann wie die Aure funkele
denn Steff brink Kölsch, am Eng dunn mer schunkele … (immer leiser werdend …)
Die anderen schauen ihm staunend hinterher … Kopfschütteln allgemein!
JG: Eja … Worüm drieht sich datt Miiting hück?
WO: Um dä Effzeeh …
JG: Ach …
WO: Um die Zukunf des FC …
JG: Uns droht noch´n Session in dä zweite Lija …
WO: WATT??? Do häss se wohl nitt mieh all oppem Krissbooom, du Nüüümaatskraaad … VON NOCH NER SESSION ZWEITER LIJA WILL ICH NIX …. JANIX HÜRE … noch isset nitt esu wigg … noch künne mer opsteije. Mir hann doch jetz dä Christoff …
JG: Ävver Scheff, ……………… Ok, iss jut.
WO: Also, unsere Zukunf sinn ich possitiff ... weil ..
Engels betritt polternd den Raum und schreit:
SE: KÖLSCH ISS FÄÄÄDISCH ….
MM: … eine positive Zukunft, zumindest die nächsten 2 Minuten sind äußerst positiv zu bewerten. Also …runter mit der Plürre …
WO, SE, JG (entsetzt): MISCHELLL …. !?!?
Stille …. Lastende Stille … Ruhe ( 21, … 22, … 23, … 24 …)
MM: Oh, Entschuldigung … ich bin eben kein Eingeborener. Also, wie heißt es in Köln so schön: äaaahh …. PROSS ZESAMME …
WO, SE, JG (erleichtert): PROSS MISCHELLL ….
WO: Beim nächste Mol lööfs de 5 Rüngscher um dä Decksteiner Weiher … Esoo … Die Zukunf unn die Finanzierung vom Daum Konzepp is jesichert. Isch hann beschlosse, dat mer mit däm Abrammowitsch zusamme ärbigge …
SE: … Millowitsch ?
JG: Abrammowitsch, … dat iss ene Russ mit vill Jeld … iss bei Tschellzieh in England …
MM: Jetzt bin ich aber platt, HIIICKS … Oh, Verzeihung …
WO: Mischel. Iss alles OK bei dir? Du wirks irjendwie jett anjespannt.
MM: Alles in Ordnung, alles bestens, keine Probleme … Steff? Jehste noch einen Kranz holen?
SE: Jlich, ett iss jrad esu spannend …
WO: Dä Mischel hätt Räääch, jank noch ens ene Kranz holle, … unn dunn datt Körnche dabei … häste nämlich evvens verjesse … unn ich hann noch jett quer liejje von hück Middach …
Engels zieht schmollend von dannen, diesmal ohne Gesang.
JG: Watt joov ett dann …
WO: Flönz …
MM: Was ??
JG: Blootwoosch …
MM: Jetzt weiß ich es ja ganz genau … aber wie war das mit dem Abramotitsch …
JG: …WITSCH
MM: Witsch ..
WO: Mit demm werde mir en Kooperation maache …
Engels kommt zurück, in der Hand ein Kranz feinstes KÖLSCH sowie 4 Doppelkorn …
SE: Wer weed operiert …?
WO: Du, … nachdem isch dir der Meniskus kapott jetrodde hann. Doof Nuss, mer KOOPERIEREN … datt iss ne Zusammenarbeit!
SE: Wo mer jraad bei Zusammenärbigg sinn, Loss mer zusamme opstosse …
WO: Aaanstosse …
MM: PROSS ZESAMME … Ahhhh, wo iss der Schanaps … runger mit dem Zeuch …Ahhhh , ….. so,… unn jetz (lallt) klären mer datt mit däm Aschalowitz … (lallt immer mehr)
WO: Mischel? Jeht ett dir juut? Ich mach mer Sorje …
MM: Keeeiiin Proooobleeeeem, lieber … Wolfgang, isch bin völlllisch klaar … aaah, isch muss mich setze …
WO: Jürjen, Steff … nimmt dä Mischel und leschten op die Couch bei mir im Bürro. Dat hätt keine Sinn …
Engels und Glowacz tragen den Viva Colonia singenden Meier auf die Couch … dort hingelegt schläft er sofort ein und schnarcht wie ein Bär im Winterschlaf .
SE: Westfalenland, Westfalenland, iss wieder außer Rand und Band … die verdraare wirklisch nix, die Westfalen-Jungs.
JG: Dä ärme Jung hätt jo och vor lauter Ärbigg zick Tare nix jejesse, nur die Frankfurter Wööschje von jestern. ….. Weichei !!
WO: Driss! Datt iss nitt juut. Dä Mischell hätte mer jetzt jebraucht .
JG: Wiesu datt ?
WO: Weil mer dä Abramowitsch aanroofe müsse, dä Mischell kann am beste Englisch …
JG: Datt muss du jetzt maaache …
WO: E bissje Englisch kannisch och noch … mer versöööke dat jetz !!
JG: Häste noch janitt mit ihm gesproche ?
WO: Enää …
SE: Wiesu biss du dann so sischer, datt dä Kääl üvverhoop mit uns ärbigge will …?
WO: Dä wird mer nix avschlaare, mer sinn doch der FC Kölle ! Unn isch bin Weltmeister …
JG: Aha …!?
SE: Ja dann …
WO: So, unn nu roofe mer aan, … die Nummer hann isch allt ussem Internet.
SE: GUGEL ?
WO: Ejaa … so, bin allt am wäähle ……..Duuuuut … duuuuuuuuuuut ….. (undeutliches Gemurmel) ….. JAA, mei nehm is Ovverath, pressident of the erstefcköln, kenn ei spiek to Mister Abramotisch …?
Stille …
WO: Ovverath is mei nehm, you know me from the Wörld Kapp, … i am eh Weltmeister …
Stille …
SE: Isch maach mer baal in de Botz, iss datt spannend …
WO: Isch weiß nitt was loss iss, isch hann he sone Mussik dropp. …. AAHH, hello, is that Mister Abrammowitsch ?
Engels beugt sich zu Glowacz rüber und fragt leise:
SE: Hättt der jett mit dem Abramczik ze donn ?? Sinn die verwandt ?
JG: Haal die Muul, isch will zuhöre …
WO: MEI NEHM IS OVVERATH, and ei wont to spiiiek nau wiss Mr. Abramczik, ... Sorry, Abramowitsch...
Overath hält mit einer Hand den Hörer zu und flüstert zu seinen “Spießgesellen”:
WO: Die kannte misch nitt, die Engländer sinn ja villeich dropp …
JG: Ja, dä Bulle Weber hätt jo och 66 dä Ussjleich jeschosse, den kennense … luur misch nitt esu böös an, Scheff, war nur Spasss.
WO: Du schälen Kopp, waat aff ….AHHHH, Mister Abramowitsch, hier is Wuulfgäng, kenn ei meek ä koopereschen wiss juuu …? Wieh niied ziemlich dringend manney, vill manney …
SE: Jetzt weet et spannend … unn isch muss pisse wie e Pääd, isch jank op de Klo …
WO: Biss doch ens still, isch verstonn dr Mann ja nitt … Jess, ei ämm noch ett the Apparat … hau ei schon sachte , wie niied …. What ? …. Jess, …. Jess, is OK, ….Jess, …. Bis läter ... Tschööö. (legt auf)
JG: Watt säät er ...??
WO (bleich) : Isch jlööv et klapp, isch hann ävver nitt alles verstande ... Weiß du watt … SCHADDAP heißt?
JG: Enääähh …
Engels kommt wieder rein, zieht sich den Reissverschluss hoch und fasst sich in den Schritt zum „Richten“.
SE: Datt war nüüüdisch, herrlisch wor datt !!
JG: Weiß du watt … SCHADDAP heeß ?
SE: Ennää, ävver dä Alpay säät datt immer, dä mööt et wisse …
JG: Wiesu sprisch der Abramowitsch türkisch ?
WO: Iss jetz ejal. Eeens is klar, die Saach lööf aan. Jürjen, roof die Jungen vum Express unn Stadt Anzeijer aan. Mer maache jetz en mediale Offensive, isch bin mir janz sischer daat mer datt hinkrieje. Von wejen Züüpern Desaster, Poldi Stress unn Latour odder Daum Thiater. JETZT zeijen mer der Öffentlichkeit, watt mer dropp hann. Ach, schaad datt isch datt noch nitt op dä Versammlung sare kunnt. Ejaaal, jetz jonn mer fiere, die Zukunf vom Verein is so jut wie jesichert … ab an de Thek …
JG: Unn dä Mischel ..??
WO: Losse mer hee … mer hann hück Jeschichte jeschrieben, selver schuld wenn er nix verdrääsch … von 2 lebsche Kölsch un enem Körnsche allt ausser Jefecht jesetz woode. Nää, näää.
Also, ab an de Thek, unn loss, SINGT DIE HYMNE:
ALLE: …. Mer stonn ze dir, FC KÖÖÖÖÖÖLLEE …
Unglaublich, was sich da abspielt … was da wohl noch kommen mag? Mein Informant und ich bleiben dran. Im Geissbockheim!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Mein Gott, das ist ein ganzer Blog von dem Typen - das überleb ich nicht. :laugh2: