Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
George Foreman "I don´t care about Decisions , I want so see a good Fight , We got a good Fight tonight" (müsste Jones vs Tarver 1 gewesen sein)
Und so sehe ich das leider mittlerweile auch . Endlose Diskussionen zweier Fanboy Lager (nicht unbedingt in diesem Forum)dazu die Scoringkriterien, die es oftmals erlauben einen Fight in jede x-beliebige Richtung zu drehen haben mich soweit gebracht ,das der Sieger für mich zweitrangig geworden ist.
“People often ask me if I feel that it has all been worth it. I remember the first time I was asked that question, and my thoughts went way, way back, and I visualized the sad, lonely days when...
'My career as a fighter, I started out, I worked on a wetwash wagon. I was an orphan. My father got kiIIed before I was born. He got kiIIed in an accident. He was working in one of them sweat...
"I'll be 60 next year. And I'm not here to impress anyone. I've been the champion. I've been the villain. I've had gold around my waist and nothing in my soul. Now? I just want peace. Everything else...