Maxx
Bankspieler
zur Abwechslung mal ein good beat: Zwar möglicherweise völlig falsch gespielt, bin nicht sicher ob der Flop Call jetzt gut war oder nicht, hab aber irgendwie keine Lust, das nachzurechnen :clown:
Party Poker 0.50/1 Hold'em (10 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)
Preflop: Hero is CO with 7
, J
.
2 folds, UTG+2 calls, MP1 calls, MP2 calls, 1 fold, Hero calls, Button raises, SB calls, BB calls, UTG+2 calls, MP1 calls, MP2 calls, Hero calls.
Flop: (14 SB) 8
, 6
, 9
(7 players)
SB checks, BB checks, UTG+2 checks, MP1 checks, MP2 bets, Hero calls, Button calls, SB raises, BB folds, UTG+2 3-bets, MP1 folds, MP2 caps, Hero calls, Button folds, SB calls, UTG+2 calls.
Turn: (15.50 BB) A
(4 players)
SB checks, UTG+2 checks, MP2 bets, Hero calls, SB raises, UTG+2 calls, MP2 3-bets, Hero calls, SB calls, UTG+2 calls.
River: (27.50 BB) 5
(4 players)
SB checks, UTG+2 checks, MP2 bets, Hero calls, SB calls, UTG+2 calls.
Final Pot: 31.50 BB
Results in white below:
SB has Jh Ah (one pair, aces).
UTG+2 has 8s 6s (two pair, eights and sixes).
MP2 has 8d 6d (two pair, eights and sixes).
Hero has 7d Jd (straight, nine high).
Outcome: Hero wins 31.50 BB.
Hab's doch mal nachgerechnet: Der Flop-Call war mehr als gut. Auch Turn ok, da weder Flush noch FH auf dem Board liegen. Fraglich vielleicht die Entscheidung, mit der Hand überhaupt zu spielen. Value bet am River verpasst, aber da ich nicht die nuts hatte, habe ich das halt gelassen. Für einen Profi wohl ein Fehler, ich freu mich trotzdem.
Party Poker 0.50/1 Hold'em (10 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)
Preflop: Hero is CO with 7
2 folds, UTG+2 calls, MP1 calls, MP2 calls, 1 fold, Hero calls, Button raises, SB calls, BB calls, UTG+2 calls, MP1 calls, MP2 calls, Hero calls.
Flop: (14 SB) 8
SB checks, BB checks, UTG+2 checks, MP1 checks, MP2 bets, Hero calls, Button calls, SB raises, BB folds, UTG+2 3-bets, MP1 folds, MP2 caps, Hero calls, Button folds, SB calls, UTG+2 calls.
Turn: (15.50 BB) A
SB checks, UTG+2 checks, MP2 bets, Hero calls, SB raises, UTG+2 calls, MP2 3-bets, Hero calls, SB calls, UTG+2 calls.
River: (27.50 BB) 5
SB checks, UTG+2 checks, MP2 bets, Hero calls, SB calls, UTG+2 calls.
Final Pot: 31.50 BB
Results in white below:
SB has Jh Ah (one pair, aces).
UTG+2 has 8s 6s (two pair, eights and sixes).
MP2 has 8d 6d (two pair, eights and sixes).
Hero has 7d Jd (straight, nine high).
Outcome: Hero wins 31.50 BB.
Hab's doch mal nachgerechnet: Der Flop-Call war mehr als gut. Auch Turn ok, da weder Flush noch FH auf dem Board liegen. Fraglich vielleicht die Entscheidung, mit der Hand überhaupt zu spielen. Value bet am River verpasst, aber da ich nicht die nuts hatte, habe ich das halt gelassen. Für einen Profi wohl ein Fehler, ich freu mich trotzdem.