Dinge die keinen eigenen Thread verdienen


Kenny-G

Nachwuchsspieler
Beiträge
212
Punkte
0
Ort
Kreuzberg
:laugh2: How geil! Da singt sogar Ohios Governor mit. Glaube wenn LBJ es verlangt, würden die echt die Straßennamen umbenennen. :jubel:

edit:
Jetzt weiß ich endlich an was mich das erinnert: das könnte so auch 1 zu 1 bei South Park kommen...
 
Zuletzt bearbeitet:

De Dreier

Nachwuchsspieler
Beiträge
5.949
Punkte
0
Dieser Artikel handelt von Eddie Currys sagenhafter Dummheit, ähem seinen Geldproblemen.

Highlights:
Despite that enormous salary — and the fact that Curry has made more than $57 million in his nine year career — the former No. 4 draft pick is seriously in debt. As the Associated Press reports, Curry defaulted on a $575,000 loan with an 85 percent interest rate, which can only happen in Nevada, and has been ordered to pay back $1.2 million to Allstar Capital Inc., the world's most ironic loan service.

However, Curry argues that he shouldn't have to pay off that debt, because he's spending too much money in other places. According to reports filed in the suit Curry's outgoing payments include:

• $30,000 a month for "household expenses."

• $17,000 a month to various relatives including his parents, sister, and father-in-law.

• More than $1,000 a month for cable and satellite television.

• $207,000 a month in garnished wages that haven't been elaborated upon, but adds up to almost $2.5 million that Eddy Curry never sees over the course of a year.

• $350,000 to Juwan Howard(notes). (What?)

:laugh2::mensch::mensch::wall::jubel::rolleyes::gitche::gitche:
 

sefant77

Schweineliga
Beiträge
34.679
Punkte
113
Juckt mich nicht die Bohne.

In den letzten Jahrne wurden soviele Fälle bekannt, langsam sollte das bei allen Dummbeuteln angekommen sein mal auf die Kohle zu schauen um nicht auch so zu enden...
 
Oben