http://www.nba.com/games/20100328/INDATL/gameinfo.html?ls=gt2hp0020901089
Teague "blockt" Granger. Wer findet das Foul?![]()
Top:
- "Reggie Williams, an undrafted rookie forward who was signed out of the D-League on March 2, scored a team-high 25 points for the Warriors and contributed six rebounds and seven assists in 42 minutes."
![]()
Wenn ich mir die Freiwurfversuche beim Denver-Spiel von letzter Nacht angucke, dann kann ich mir ja schon denken wie das Spiel gelaufen ist..Ein Team, was in der Saison 30 FT/Spiel bekommt, kriegt letzte Nacht nur 11..da muss man wohl nicht mehr zu sagen.
Top:
Die Nets! Gewinnen gegen die heißen Spurs, die davor die Cavs und die Celtics platt gemacht hatten und vermeiden so den Status als schlechtestes Team aller Zeiten.![]()
sind noch die sixers, oder?
"I'm going to take full responsibility for the loss. I made tough decisions down the stretch and I didn't rely on my teammates. ... I tried to do things I shouldn't. I thought there was no way we could lose that game. I need to show more trust in my teammates."
-- Washington's Andray Blatche after the Wizards failed to hold a six-point lead in the fourth quarter against the Rockets
Flop :
45 - 9 Freiwürfe bei Cavs - Bucks![]()
Flop :
45 - 9 Freiwürfe bei Cavs - Bucks![]()
Wenn man sich die Mühe macht, sich zwei Minuten mit der Shot Chart zu beschäftigen, erklärt sich das.![]()