http://www.nba.com/games/20100328/INDATL/gameinfo.html?ls=gt2hp0020901089
Teague "blockt" Granger. Wer findet das Foul?
Top:
- "Reggie Williams, an undrafted rookie forward who was signed out of the D-League on March 2, scored a team-high 25 points for the Warriors and contributed six rebounds and seven assists in 42 minutes."
Wenn ich mir die Freiwurfversuche beim Denver-Spiel von letzter Nacht angucke, dann kann ich mir ja schon denken wie das Spiel gelaufen ist..Ein Team, was in der Saison 30 FT/Spiel bekommt, kriegt letzte Nacht nur 11..da muss man wohl nicht mehr zu sagen.
Top:
Die Nets! Gewinnen gegen die heißen Spurs, die davor die Cavs und die Celtics platt gemacht hatten und vermeiden so den Status als schlechtestes Team aller Zeiten.
sind noch die sixers, oder?
"I'm going to take full responsibility for the loss. I made tough decisions down the stretch and I didn't rely on my teammates. ... I tried to do things I shouldn't. I thought there was no way we could lose that game. I need to show more trust in my teammates."
-- Washington's Andray Blatche after the Wizards failed to hold a six-point lead in the fourth quarter against the Rockets
Flop :
45 - 9 Freiwürfe bei Cavs - Bucks
Flop :
45 - 9 Freiwürfe bei Cavs - Bucks
Wenn man sich die Mühe macht, sich zwei Minuten mit der Shot Chart zu beschäftigen, erklärt sich das.