B
B.KuK
Guest
Lasst uns auch Byars behalten!!! Jungs was könnten wir für ne geile truppe haben...!!!!!..(jaaaa ich weiss...preseason!!aber egal..ich will mich freuen!
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBSSSSSSSSSSSSSOOOOOOONNNNNN
und ich konnte es nicht sehen :wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:
Hier ist der Link geht der nicht bei dir?
http://atdhe.net/7228/watch-utah-vs-chicago
Keine Angst die Jungs von realgm hauen das in paar Minuten eh bei youtube rein ;D...
Hey, mach mich nicht neidischFun game to watch. Lol die Londoner bekommen echt was zu bieten Super Spiel.
:thumb:
Steve Smith hat gesagt Hunter ist der älteste Spieler in der NBA stimmt das?
NBA Fanhouse schrieb:Whether he realizes it or not, Lindsey Hunter became the answer to a trivia question this summer: he's now the oldest player under contract in the NBA. Hunter was born on December 3, 1970, which means there are exactly zero players left in the NBA born in the 1960s. Dikembe Mutombo, who turned 43 in June, was previously the NBA's elder statesman, but he's now a free agent, after suffering a serious knee injury in April, he announced his intentions to retire.
Pargo gefällt mir gar nicht.