Injury List


Albakiller

Nachwuchsspieler
Beiträge
208
Punkte
0
J. O`Neal ist schon wieder ausgefallen :idiot:

Am Mi bekommt er seine letzte Bewährungschance...
 

L-Dawg

Nachwuchsspieler
Beiträge
264
Punkte
0
Ort
bei Hannover
Charlie Villanueva got hit on his injured left elbow in practice on Monday, leaving his status for Tuesday's game in question.

Villanueva has played the past two after missing 10 games with a torn elbow ligament, so hopefully this setback doesn't cost him much time.
 

dvicecity

Nachwuchsspieler
Beiträge
3.159
Punkte
38
Ron Artest suffered a sprained ankle in practice Monday.

"I don't think it's bad enough to keep him out, but it's bad enough to have (him) sit out practice the last 20 minutes," Coach Musselman said. This is great. Artest just seems to be getting past the back injury and now he tweaks his ankle
 

dvicecity

Nachwuchsspieler
Beiträge
3.159
Punkte
38
Laut Rotoworld sicher out.
Auch TSN: Guard Tracy McGrady (12/11, back spasms) will miss Tuesday's game against the LA Lakers
 

chri$

Nachwuchsspieler
Beiträge
1.195
Punkte
0
Villa wohl nicht unbedingt beunruhigend:

VILLANUEVA BANGS ELBOW: Bucks forward Charlie Villanueva took a shot on his injured left elbow during practice on Monday, leaving his status in question for the game tonight. He had played the last two games in a reserve role and scored 24 points in 26 minutes Saturday night against the New York Knicks. Villanueva missed 10 games after suffering a torn left elbow ligament in Atlanta on Nov. 14. "The elbow was fine up until the end of practice," Stotts said. "He got hit."

jsonline.com
 

Ron-Ron

Nachwuchsspieler
Beiträge
2.438
Punkte
0
Tracy McGrady is now being listed as "out indefinitely" by the Rockets with back spasms.

Jeff Van Gundy says he has no idea how long TMac will be sidelined, but we're hoping it won't be more than a few games. The good news is that news of him being unavailable for Tuesday's game broke early on Monday, so many owners were able to get him out of their lineups. Luther Head will start in his place tonight and Bonzi Wells could actually make an appearance against the Lakers as well.

solche nachrichten kennt man von der letzten saison bereits zur genüge! der wird 2 wochen nicht spielen!
 

nbatibo

NBA Mockdraft-Champ 2022
Beiträge
60.319
Punkte
113
Das tut gut, musste mich zwischen Marbury und T-Mac entscheiden... Beide DNP doch da T-Mac mir schon das letzte FG richtig versaut hat, hab ich ihn getradet...

Marbury macht 16 FG,1,69 Cap und T-Mac fällt wohl länger aus, wohl alles richtig gemacht...
 

dvicecity

Nachwuchsspieler
Beiträge
3.159
Punkte
38
Schlechte News für einige Manager:
Joe Johnson will miss Tuesday's game against the Nuggets and Wednesday's date with the Knicks due to his calf injury.

Hawks coach Mike Woodson also said Johnson might miss Friday’s game against the Grizzlies in Memphis. "My hope is that he’ll be ready to go in time for the [Memphis] game," Woodson said after the Hawks’ shootaround practice Tuesday morning. "But we’re not going to rush him at all. We can’t afford to do anything else."

Guard Dwyane Wade had two wisdom teeth removed Tuesday, and will miss Miami's game against the Phoenix Suns on Wednesday night.

Wade did not practice Tuesday and is listed as day-to-day
 

Ron-Ron

Nachwuchsspieler
Beiträge
2.438
Punkte
0
joe johnson kommt erst samstag zurück, also fehlt er noch 2 mal mehr!

villa spielt und startet! :jubel: seeeeeeeehr schön!

quelle? nba tv
 

lastsamurai

Bankspieler
Beiträge
4.916
Punkte
113
Zum ersten Mal seit langem wieder ein glückliches Ende für mich:
Montag Kobe für Joe Johnson bekommen, der anscheinend doch länger ausfällt.

Tut mir aber leid für den Burschen, spielte ne super Saison!
 

Chris Gerne

basketball.de Mitarbeiter
Beiträge
4.800
Punkte
0
Ort
Stuttgart
KingCrunch schrieb:
Lamar Odom fällt länger aus, wahrscheinlich einen Monat...

Was ist mit Troy Murphy? War er wieder beim Nasendoktor oder was neues?


Los Angeles Lakers forward Lamar Odom sprained his right knee in the first quarter of Tuesday's game against the Houston Rockets and coach Phil Jackson said he might be out for more than a month.

Quelle : ESPN
 

spurs4champ

Nachwuchsspieler
Beiträge
143
Punkte
0
Entschuldigung das ich hier so nerve aber ich explodiere wirklich bald wann spielt den dieser Bust von Brendon Roy entlich wieder ich lese immer nur DNP
 

Joey

Bankspieler
Beiträge
7.398
Punkte
113
spurs4champ schrieb:
Entschuldigung das ich hier so nerve aber ich explodiere wirklich bald wann spielt den dieser Bust von Brendon Roy entlich wieder ich lese immer nur DNP

komisch, was liest du denn so? steht nicht weiter oben was zu dem Thema oder zumindet auf der Seite vor.

Ansonsten gibts doch die gänigen Seite. Google ist auch hier immer dein Helfer.

Und einen Spieler weg. Verltzung als Bust zu bezeichnen? ICh weiß nicht, Roy hat bis dahin sehr ordentlich gespielt
 

Mic the Knick

Nachwuchsspieler
Beiträge
537
Punkte
0
Treffnix schrieb:
Los Angeles Lakers forward Lamar Odom sprained his right knee in the first quarter of Tuesday's game against the Houston Rockets and coach Phil Jackson said he might be out for more than a month.

Quelle : ESPN

HASSSS! Ich hätte heute traden können, aber nein, ich hab meinen Trade gestern rausgepulvert. Jetzt steh ich mit dem Odom da...:kotz:
 

dvicecity

Nachwuchsspieler
Beiträge
3.159
Punkte
38
Zum Glück habe ich immer so getradet um mir in so einer Phase einen kaufen zu können. Da Dunleavy und Martin klasse waren heute fällt es mir nicht schwer odom abzuschießen und Ersatz zu kriegen :) .
 
Oben