Injury List


Chris Gerne

basketball.de Mitarbeiter
Beiträge
4.800
Punkte
0
Ort
Stuttgart
dvicecity schrieb:
Guard Joe Johnson (12/14, strained right calf) is questionable for Friday's game against Memphis
Forward Troy Murphy (12/15, sore left foot) is questionable for Friday's game against Phoenix
Guard Tracy McGrady (12/15, back spasms) is doubtful for Friday's game against the Los Angeles Lakers
Guard Sam Cassell (12/14, plantar fasciitis in left foot) is questionable for Friday's game against Portland
Guard Corey Maggette (12/14, bruised left knee/left Achilles tendinitis) is doubtful for Friday's game against Portland
Center Stromile Swift (12/14, sprained left ankle) is questionable for Friday's game against Atlanta
Guard Dwyane Wade (12/14, oral surgery) will miss Friday's game against Washington
Forward Richard Jefferson (12/14, sore right ankle) is questionable for Friday's game against Toronto
Forward Tyson Chandler (12/15, flu-like symptoms) is questionable for Saturday's game against Dallas
Guard Peja Stojakovic (12/15, back spasms/leg) is expected to miss Saturday's game against Dallas
Forward Grant Hill (12/15, left knee tendinitis) is questionable for Saturday's game against Cleveland
Guard Jameer Nelson (12/15, strained right groin) is questionable for Saturday's game against Cleveland
Guard Brandon Roy (12/14, sore left heel) is questionable for Friday's game against the LA Clippers
Guard Earl Watson (12/14, back contusion) is expected to miss Friday's game against Cleveland
Forward Chris Bosh (12/14, bone bruise in left knee) is questionable for Friday's game against New Jersey.
Center Etan Thomas (12/14, sprained left ankle) is doubtful for Friday's game against Miami
So das dürften erstmal die wichtigsten gewesen sein :)


Du hast Kobe vergessen(wg. seinem verletzten Arm) ! :D :D :D
 

dvicecity

Nachwuchsspieler
Beiträge
3.159
Punkte
38
Das dürfte einigen gar nicht gefallen:
Chris Bosh has been ruled out for Friday and is probably going to miss a couple more games with a bone bruise in his left knee.

All indications are that he may be able to play some time in the middle of next week, when the Raps play four games in five nights out west. "We don't know when Chris is going to be back and we just have to go play with what we have," coach Sam Mitchell said yesterday. There is still some swelling and discomfort in the knee, which Bosh originally hurt a week ago in Chicago. He was wearing a brace-compression sleeve on the joint yesterday when he went through a minor workout. The Raptors are one of a few teams to have four games next week, but it doesn't sound like Bosh is likely to be around for more than two of them.
 

Vernon Maxwell

Nachwuchsspieler
Beiträge
314
Punkte
0
dvicecity schrieb:
Das dürfte einigen gar nicht gefallen:

Also mir gefällts, hatte ihn gleich für Villa rausgehauen und nen Trade gekauft...;)
Das er jetzt länger ausfällt lässt mich wenigstens meine Entscheidung nicht bereuen!

Im übrigen ist Tradekaufen eine sinnvolle Sache!!
 

dvicecity

Nachwuchsspieler
Beiträge
3.159
Punkte
38
rOsHi schrieb:
Tradekaufen sinnvoll ? In ein paar Monaten reden wir noch daruber :laugh2:
Tradekaufen ist in der Tat sinnvoll.
Sonst hätte ich z.b. Odom vorgestern nicht raushauen können und das hätte mich wieder an die 80-100 FP gekostet hätte.
 

Gast1512

Nachwuchsspieler
Beiträge
8.729
Punkte
0
Gerade in den Anfangswochen ist Tradekaufen sehr wichtig. Ich würde sogar weiter gehen und sagen, dass Tradekaufen nötig ist, um oben zu bleiben. Denn: Es gibt soviele Jungs, die unter dem Wert spielen/spielten (z.B. Amaré, Brad Miller etc.), dass dadurch der Verlust im Teamwert locker a) durch Wertsteigerung von Pickzahlen und b) durch Steigerung der geholten Leute im Vgl. zu den Spieler davor kompensiert wird. Nebenbei kann man durch viele Tradekauf nicht nur massig Punkte, Wertsteigerung und Spiele wettmachen, sondern auch sehr viele Schwachstellen beheben. Meiner Meinung nach ist Tradekaufen - gerade im Dezember - einfach top. :thumb: (hab schon in 2 Wochen 4 Mal getraded)
 

dvicecity

Nachwuchsspieler
Beiträge
3.159
Punkte
38
Rasheed Wallace will miss the next two games with an ankle injury, Joe Dumars said Friday.

Wallace has been bothered by a sore right ankle for more than a week.
 

Albakiller

Nachwuchsspieler
Beiträge
208
Punkte
0
... und der nächste ist draußen:

Forward Troy Murphy missed the Golden State Warriors' game against Toronto on Tuesday night with soreness in his left heel.
 

Vernon Maxwell

Nachwuchsspieler
Beiträge
314
Punkte
0
rOsHi schrieb:
Tradekaufen sinnvoll ? In ein paar Monaten reden wir noch daruber

Was soll denn dann anders sein?
Mein Anfangsteam war eher bescheiden...war kurz vorm Update auf Platz 600+ abgerutscht, jetzt bei 420.
Momentan ist mein Teamwert bei 73,35....ohne Trade kaufen sähe es viel schlechter für mich aus...
Wenn man zu Beginn ein gutes Team ohne Verletzungen hat kann man auch warten und später den Schedule effektiver ausnutzen, glaube trotzdem das der ein oder andere Tradekauf in den ersten Wochen auch Managern auf den Spitzenplätzen was bringt!! :smoke:
 

KingCrunch

Nachwuchsspieler
Beiträge
7.959
Punkte
0
Ort
Hamburg City
Alles was ich weiß ist, dass C-Webb für heute Nacht fragwürdig ist. Jemand noch mehr Infos? thx

und zu Jefferson anyone mehr Infos als fraglich?
 
Zuletzt bearbeitet:

chri$

Nachwuchsspieler
Beiträge
1.195
Punkte
0
KingCrunch schrieb:
Alles was ich weiß ist, dass C-Webb für heute Nacht fragwürdig ist. Jemand noch mehr Infos? thx

und zu Jefferson anyone mehr Infos als fraglich?

Chris Webber-F-76ers Dec. 16 - 10:47 am et


Coach Mo Cheeks said Chris Webber (ankle) will be a game-time decision for Saturday's game against the Spurs.
CWebb is nursing a bruised right foot and sprained right ankle, injuries suffered Wednesday night against Boston when he came down on teammate Kyle Korver's foot.

Richard Jefferson-F- Nets Dec. 16 - 10:13 am et


Richard Jefferson is listed as questionable for Saturday's game against the Pistons.
Jefferson received treatment back home on his sore right ankle and could receive an injection to relieve the inflammation.

rotoworld.com

Obwohl es bei Jefferson nicht allzu gravierend ist, wird er wohl gegen die flinkeren Spieler der Pistons (Prince, Hamilton) nicht gut aussehen, wenn dann also nur wenig Spielzeit bekommen.
 

deekay85

Nachwuchsspieler
Beiträge
672
Punkte
0
INJURY UPDATE:

Josh Childress-"Childress (hairline fracture, left foot) is moving around without his walking boot and could return earlier than expected"

Ryan Gomes - " Gomes sat out Friday night's game after straining his right calf in Wednesday's victory over Philadelphia"

Brevin Knight- OUT - strained left calf

Troy Murphy- DTD- sore left Achilles' tendon

Jason Richardson- "Richardson (bone bruise in knee) participated in 2-on-2 drills in practice on Wednesday, but there is still no timetable for his return"

Richard Jefferson- "Jefferson (right ankle) is questionable heading into Saturday night's game against the Pistons"

Grant Hill- "Hill (knee) will be a game-time decision for Saturday's meeting against the Cavaliers"

Brandon Roy- "Roy (heel) hopes to back to action next Wednesday against the Rockets"

Ray Allen- "Allen, who missed his sixth consecutive game on Friday because of a bone bruise in his right ankle, could be back for the Dec. 23 game against Toronto"

Chris Bosh- "Toronto kept Bosh (knee) out of Friday's game against New Jersey and announced he will be sidelined indefinitely"
 
Oben