Du Sack !!!!!! Ich wollte Bowe nehmen in der Hoffnung keiner hat ihn auf dem Schirm.
No Joke, war bisher der Fighter den ich aus dem Bauch als Standard nehmen wollte zum Start. Bruno war ebenfalls meine Ersatzwahl für die ersten offline Fights
als ich gelesen habe das der kommen soll dachte ich noch Der ist der perfekte Konter Part um gegen die Wilder´s, Fury´s und Klitschko´s zu boxen
aber kein Ding, spätestens wenn Iron Mike kommt werde ich es mit dem üben bis zu erbrechen und den Weg frei machen
Hier sind schonmal die ersten 50:
Undisputed is an authentic boxing game featuring true to life visuals, bone-jarring action, and more licensed boxers than ever before. Will you #BecomeUndisputed?
playundisputed.com
P.s Ali sieht genial aus!
- All the tools needed to be a defensive wizard. Slip punches, weave, dodge, and block.
- Physics driven interactions, so punches can sometimes go around or even through the guard.
- Up close and personal inside fighting like never before.
- Manage stamina over the course of a fight with the Adrenaline system.
- The little details that matter. Taking a knee, intentional fouls, clinching, and referee interactions.
- 50 Attributes & Traits to differentiate styles and capabilities of fighters.
- Multiple AI styles and difficulty settings for everyone from amateurs to pound-for-pound masters.