Verletzte Spieler

Jakob13

Nachwuchsspieler
Ich denk mal, dass Marbury heute wieder spielt :) Hoffentlich :rolleyes: Er ist zwar immer noch als day-to-day aber es waren 3 Spiele vorhergesagt, die er fehlt, und die sind nun rum :jubel: Doch neu auf der Liste der Verletzten:

:eek: LeBron James Prob. Tue. Knee panik: SCHOCK :cry: :cry:
He had a precautionary MRI on his knee after he was experiencing some pain. He is probable but not 100% healthy.

Oh ne, bitte, komm schon, du musst einfach spielen :( :mad: :D

nbatibo

NBA Mockdraft-Champ 2022
James sollte sich wirklich mal 2-3 Spielen schonen... ;)

Aber wär echt besser für mich,wenn Marbury spielt damit Crawford wieder als 1.Option von der Bank kommt...

Muss seinen Wert bei mindestens 5,50 halten :belehr: ...Please

rÖsHti

Bankspieler
Das Problem von Lebron ist schon seit ein paar Tagen bekannt

James starts despite sore knee

January 21, 2006

SALT LAKE CITY (AP) -- LeBron James started for the Cleveland Cavaliers on Saturday night at Utah despite a sore right knee that was X-rayed earlier in the day.

Doctors told James the knee was bruised or sprained. James said he was hurt Friday night in a 99-79 loss at Golden State and that the knee was so sore Saturday morning he wasn't sure he could play that night when the Cavaliers wrapped up a six-game road trip.

"It kind of got better over the day," James said before the game. "I'm probably going to have an MRI in the next week or so."

James has started all 38 of the Cavaliers' games this season.

dvicecity

Nachwuchsspieler
Jakob13 schrieb:
Ich denk mal, dass Marbury heute wieder spielt :) Hoffentlich :rolleyes: Er ist zwar immer noch als day-to-day aber es waren 3 Spiele vorhergesagt, die er fehlt, und die sind nun rum :jubel: Doch neu auf der Liste der Verletzten:

:eek: LeBron James Prob. Tue. Knee panik: SCHOCK :cry: :cry:
He had a precautionary MRI on his knee after he was experiencing some pain. He is probable but not 100% healthy.

Oh ne, bitte, komm schon, du musst einfach spielen :( :mad: :D

Wenn sich da mal nicht jemand an Smileys aufgeilt :D
lebron schon dich! tus für dich und für........mich :D

dvicecity

Nachwuchsspieler
"Forwards Vince Carter (back) and Center Nenad Kristic (hand) are questionable for Wednesday's game against the LA Clippers."

Hofnarr

Nachwuchsspieler
NEIN NICHT VINCE VERDAMMT kann der arsch nicht nochmal abgehen bevor ich ihn weghaue :wall:
DER MUSS HEUTE SPIELEN... Hast du mich gehört VINCE SPIELEN DU MUSST :sleep:

Puschel

Nachwuchsspieler
Jermaine O'Neal says he may have torn his groin muscle in Tuesday night's game.
"We sure have had enough bad luck for a year," said O'Neal. "I'm really, really concerned. I heard it pop. Hopefully, I won't need surgery." This is truly a bad day for the Pacers, and calendar experts are calling Jan. 24 the most depressing day of the year. If JO's groin is torn, the experts are certainly right, at least according to JO owners. Austin Croshere and Danny Granger, along with the three Pacer centers all stand to gain value if JO is going to be out for an extended period.

Ach, dieser Junge bereitet mir viele Kopfschmerzen...Aber diese Woche kann ich dann auch noch auf ihn verzichten...

rÖsHti

Bankspieler
Man was hat Swift....schon 8 DNP...ausser "Severe conjunctivitis" finde ich nichts...am Anfang sollte das nur ein paar Tage dauern, dann eine Woche und jetzt macht es 2 Wochen...

dvicecity

Nachwuchsspieler
rOsHi schrieb:
Man was hat Swift....schon 8 DNP...ausser "Severe conjunctivitis" finde ich nichts...am Anfang sollte das nur ein paar Tage dauern, dann eine Woche und jetzt macht es 2 Wochen...
*Forward Stromile Swift (eye) is expected to play in Wednesday's game against Charlotte
und jetzt ruhe :p
*Forwards Shareef Abdur-Rahim (undisclosed) and Peja Stojakovic (possible trade) are questionable for Wednesday's game against New York.

Sehr schön, Spielzeit für Kenny :laugh2:

dazu:
*Center Eddy Curry (quadriceps) is questionable for Wednesday's game against Sacramento.

dvicecity

Nachwuchsspieler
Guard Kirk Hinrich (thigh) left Wednesday's game against Toronto.
Guard Devin Harris (shoulder) left Wednesday's game against Golden State.
*Guard Tracy McGrady (nose) left Wednesday's game against Charlotte
*Forward Vince Carter (back) left Wednesday's game against the LA Clippers

boman

Nachwuchsspieler
dvicecity schrieb:
Guard Kirk Hinrich (thigh) left Wednesday's game against Toronto.
Guard Tracy McGrady (nose) left Wednesday's game against Charlotte
Clippers[/B]

Ist schon mehr bekannt was genau mit den beiden ist? Und wie lang wieder?

Euronymous123

Nachwuchsspieler
boman schrieb:
Ist schon mehr bekannt was genau mit den beiden ist? Und wie lang wieder?

Über Hinrich:
"If we absolutely needed him, I would have brought him back, but there was no reason to," coach Scott Skiles said. "

Denke nicht, dass er lange ausfallen wird, es sei denn es wird irgendwas entdeckt, was doch schlimmer ist als gedacht.

Und T-Mac wird mit großer Sicherheit im nächsten Spiel dabei sein, zur Not halt mit Maske :)

saddi

Nachwuchsspieler
Da gestern irgendwie mein trade nicht getätigt wurde :confused:, hab ich noch immer ricky davis im team.
Nun meine Frage:
er wechselt ja jetz zu den Wolves. Wann wird er das erste mal spielen?

dvicecity

Nachwuchsspieler
Das wichtigste:
Forward Wally Szczerbiak (trade)
center Michael Olowokandi (trade) and forward/center Dwayne Jones (trade) are doubtful for Friday's game against Sacramento
Center Marcus Camby (finger) is probable for Friday's game against the LA Clippers.
Guard Tracy McGrady (nose) and Stromile Swift (eye) are probable for Friday's game
Forward Peja Stojakovic (trade) is doubtful for Friday's game.
Forward Vince Carter (back) is questionable for Friday's game against Portland.
Guard Jameer Nelson (foot) ist questionable for Friday's game against New York.
Forward Chris Webber (wrist) and guard Allen Iverson (ankle) are probable for Saturday's game.
Forward Ron Artest (trade) is probable for Friday's game.
(SEHR interessant)

Ruben

Nachwuchsspieler
Noch einer:
Jason Richardson hurt his back on Jan 25th vs. Dallas, Doub Fri :(

Oben