Weltmeisterschaft Oslo 25.02 - 05.03.11


Baba1

Nachwuchsspieler
Beiträge
1.377
Punkte
0
gute Nachricht bezüglich Wetter, die Sonne hat den Weg zu uns gefunden und scheint ganz brav :)
 

Marre

Väärinkannattaja
Beiträge
1.302
Punkte
0
gute Nachricht bezüglich Wetter, die Sonne hat den Weg zu uns gefunden und scheint ganz brav :)

That is a good news for Finns. And explains why Hautamäki got his jump together in the morning. His problem was (according to Pekka) that when there was snow in the track, Matti's balance changed and that lead to unbalanced flight. If the track is clear, he doesn't have that problem.
 

danii85

linker Spinner
Beiträge
32.154
Punkte
0
Ort
Pansendorf im Bumsland
That is a good news for Finns. And explains why Hautamäki got his jump together in the morning. His problem was (according to Pekka) that when there was snow in the track, Matti's balance changed and that lead to unbalanced flight. If the track is clear, he doesn't have that problem.
Dann kann diese X-Akte auch geschlossen werden. :phew: ;)
 

ThommyFan

Morginator
Beiträge
4.256
Punkte
0
Ort
Kreuztal
Also ich kann nur sagen was ich grad beim Langlauf sehe..Sonne is definitiv weg und die Wolken hängen wieder tiefer..

also naja, Berkutschi sagte auch, dass es nicht sonnig, sondern bewölkt werden sollte, aber auf keinen Fall sollte Nebel und Wind kommen.;)

Hab jetzt gerade mal beim Langlauf reingeschaut, von Nebel hab ich aber nichts gesehen, schön sieht's zwar auch nicht aus...
 

Mario

Nachwuchsspieler
Beiträge
67.504
Punkte
63
Da kann man nur hoffen das Gregor und Koch wieder liegen lassen, denn Kofler und Morgenstern werden wohl wieder sehr stark sein.
 

Marre

Väärinkannattaja
Beiträge
1.302
Punkte
0
These World Championships are surely full of surprises :D::
-German's are fabulous in training and quali, not so in competition
-Finns are diving
-Austrian's are winning

and now, the biggest surprise of all:
-Kojonkoski and Pointner are bitching to each others. Kojo 'blames' Austrian's from the tactic where they jump with too big suits in probe to get gate down for competition. Pointner is bitching about Kojo's eyesight (because yesterday Morgi didn't jump probe in different suit.) :D:
 
Oben