Nö finde ich nichtNa ja, mMn nach hätte der "Dinge, die keinen eigenen Thread verdienen“ Thread für diese Nachricht vollkommen ausgereicht.![]()
Er ist seit 2015 aus dem Knast, ich frage mich warum er da nicht sofort das Comeback gegeben hat...
Warum erst jetzt 7 Jahre später ?![]()
Ibeabuchi was released by USCIS in November 2015 as a free man when Nigeria declined to provide travel documents. Ibeabuchi enlisted the help of Mike Koncz, an adviser of Manny Pacquiao, in an attempt to make a boxing comeback. In good health, Ibeabuchi hoped to fight his first comeback bout in the near future, but he was waiting to resolve his immigration and United States citizenship status with USCIS first. He holds a green card and his citizenship was pending only the formal swearing in.[7] However, in April 2016, Ibeabuchi was arrested for violating the conditions of his probation in Gilbert, Arizona, based on an old warrant dating back to 2003 that he claimed to be unaware of.[8]
Ibeabuchi was released on September 23, 2020, from the Arizona State penal system after serving required time, and his probationary status was overturned on appeal. He is being held at the United States Immigration, Customs and Enforcement (ICE) in Eloy, Arizona, during the COVID-19 Novel Coronavirus period until his swearing in ceremony and the formal awarding of U.S. citizenship can be scheduled, either while in detainee custody or after final release.
Comeback zum Abendbrot….Ich denke auch über ein Comeback nach.![]()
Vielleicht ein CumbackComeback zum Abendbrot….
Mehr Comeback ist bei dir nicht möglich…![]()
Das wäre schmerzhaft…Vielleicht ein Cumback![]()
Da merkt man erst, wie alt man selber geworden ist. Ibeabuchi ist ein Name aus einer Zeit als Britney Spears der heisseste Shit war und es schonmal ne Stunde dauern konnte, irgendwelche mp3s von Uni-Piratenservern runterzuladen.Ibeabuchi will im Juli zurückkommen gegen.... Danny Williams.
![]()
Ike Ibeabuchi claims he will fight Danny Williams on or before July 5
Ike Ibeabuchi has announced on social media that he and Danny Williams have signed a contract to fight each other on or before July 5, 2025. Ibeabuchi, 52, has not fought since stopping Chris Byrd in five rounds 26 years ago. That March 1999 encounter came one month before Williams, now 51, was...www.boxingscene.com
Ein Jahrhundertalent, der alles hatte um die HW Szene zu dominieren , leider ist er an sich selbst gescheitert. Neben ihm selbst sind die Boxfans die größten Verlierer, die um viele spannende Duelle gebracht worden sind! Er wäre sowohl für die Klitschkos als auch für Lewis ein mehr als würdiger Gegner gewesen...Da merkt man erst, wie alt man selber geworden ist. Ibeabuchi ist ein Name aus einer Zeit als Britney Spears der heisseste Shit war und es schonmal ne Stunde dauern konnte, irgendwelche mp3s von Uni-Piratenservern runterzuladen.