Mahoney_jr
Bankspieler
Eine Frage die mich aktuell umtreibt und keins von vier getesteten LLMs kann mir helfen: Gibt es heutzutage in der NBA eigentlich weniger Reverse Slams als früher?
Eine Frage die mich aktuell umtreibt und keins von vier getesteten LLMs kann mir helfen: Gibt es heutzutage in der NBA eigentlich weniger Reverse Slams als früher?
Wemby zählt nicht. Keine Hangtime
Ja soll jeder machen wie er will aber ich glaube bei unserer Generation (1984) löst das nur noch Unbehagen aus.Finde McCain ja toll... Aber dieses tiktok ******* kann ich nix abhaben. Verstehe auch nicht was daran interessant ist.
Aber gut... So lange es ihm nicht einschränkt in seinem Tun...
Generation 1997 schließt sich auch an, also zumindest meine WenigkeitJa soll jeder machen wie er will aber ich glaube bei unserer Generation (1984) löst das nur unbehagen aus.
"WE JUST SAW A MAN FLY!!"
Dieser Sports Illustrated-Artikel ist sehr empfehlenswert:Das war dann wohl der Grund für den Rückzug? Wünsche ihm gute Genesung zur vollsten Gesundheit!
Hauptgrund war aber wohl einfach der Stress. Das hier fand ich recht treffend:The prognosis, Woj says, is good. “When you hear cancer, you think about it going through your body like Pac-Man,” Woj says. “Prostate cancer, it generally stays confined to your prostate and is typically slow growing.” He has no symptoms and says the cancer is “pretty limited in scope.” Active surveillance is the current treatment, which translates to quarterly checkups and regular monitoring. He’s been instructed to improve his eating habits, exercise more and get better sleep. Surgery is still a possibility, but for now doctors say the only reason to have it is if he can’t mentally deal with having the cancer inside him.
Cancer didn’t force him out, Woj insists. But it did bring some clarity. “I didn’t want to spend one more day of my life waiting on someone’s MRI or hitting an agent at 1 a.m. about an ankle sprain,” he says.
Besides, he knew what his family wanted. Amy was ready for him to go. Years earlier, when Woj disappeared into his phone to report a big story—a DeMarcus Cousins injury, Woj recalls—she asked when she would be one. His kids, Annie and Ben, were ready, too. Just before the NBA draft, Woj called Ben. He was leaning toward quitting and wanted to get his son’s take on it. Ben was blunt. “People think your job is great,” Ben said. “I think your job f---ing sucks. Retire—and go travel with Mom.”