Les Selvage
BBL-Moderator
Lautr Eurosport war Vinokurov's Probe von Montag ebenfalls poritiv:idiot:
Habe gerade bei intertopps 20 € auf einen Tour Sieg von Matthieu Sprick gestezt, Vielleicht werde ich ja reich.
letour.fr schrieb:13:44 - Abandon
Mathieu Sprick (Fra - BTL) quitte le peloton du Tour 2007...
kann das jemand hier übersetzen? manches bekomme ich ja hin "Ik wil immers mijn onschuld bewijzen." Ich will immer noch meine Unschuld beweisen.
Vinokourov: 'Alles wat gezegd wordt is fout'
Alexander Vinokourov, gisteren in de vroege namiddag vertrokken uit het hotel in Pau, reageerde pas gisteravond laat op weg van Toulouse naar Monaco. 'Alles wat gezegd wordt is fout.'
'Ik ben niet positief en ben dat nooit geweest. Ik begrijp het allemaal niet. Misschien is door mijn val de bloedcirculatie in mijn bloed gedesorganiseerd. Het gerucht gaat dat het toegediende bloed van mijn vader zou zijn. Was dat zo, dan zou ik positief zijn bevonden op wodka. Ik heb dan ook een tegenexpertise aangevraagd en daar zal een hematoloog op aanwezig zijn. Ik wil immers mijn onschuld bewijzen.'
... Vielleicht ist durch meinen Sturz die Blutzirkulation in meinem Blut desorganisiert gewesen. [/I]
ja, dann ist es aber bei rasmussen, contador und anderen 95% im feld auch reine spekulation, aber die werden natürlich sofort hier im forum und presse zerfleischt
Vino schrieb:... Vielleicht ist durch meinen Sturz die Blutzirkulation in meinem Blut desorganisiert gewesen..
:laugh2: :laugh2: :laugh2: