WojYahooNBADetroit won't deal Tayshaun Prince to Mavs for Caron Butler and a 1st. Even if Pistons can't re-sign him, he's asset in sign-and-trade
WojYahooNBADetroit won't deal Tayshaun Prince to Mavs for Caron Butler and a 1st. Even if Pistons can't re-sign him, he's asset in sign-and-trade
Joe Dumars (Detroit)
Should i get fired if i can't make a single trade today? My last trade was in July 2009 giving away Afflalo for the right to overpay Chris Wilcox.
John Hollinger (1:02 PM)
Ouch. Stones fans breaking out the sharp knives ... seems like the Pistons are once again vastly overvaluing Prince and Hamilton in the trade market, but we still have two hours so perhaps Joe is just starting the bidding high ....
Laut Fish sind die Trade Talks mit den Pistons nun endgültig tod ...Dumars hat seit Iverson soviel Murks gemacht, wieso nicht noch einmal mehr.
Dann können die Prince und Butler nach dem Lockout wieder zu den alten Teams zurücktraden
Laut Fish sind die Trade Talks mit den Pistons nun endgültig tod ...
Bleiben nur noch die Bobcats
DAS fänd ich super - ich hätte ihn im Sommer schon gerne bei uns gesehen. Haste ne Quelle?
also Prince und RIP für Butler und Terry ist jederzeit möglich, aber da sträubt ihr euch ja immer noch!
also Prince und RIP für Butler und Terry ist jederzeit möglich, aber da sträubt ihr euch ja immer noch!
Ich nicht! RIP trifft wenigstens in den Playoffs seine Würfe, anstatt Terry-like vorher groß daherzulabern und dann keine Leistung zu bringen.