twinpeaks
Nachwuchsspieler
Wenn's nicht so traurig wäre, könnte man fast darüber lachen, wie dämlich sich die Spurs gegen bessere Mannschaften anstellen.
Wie stehen wir da mittlerweile?Wenn's nicht so traurig wäre, könnte man fast darüber lachen, wie dämlich sich die Spurs gegen bessere Mannschaften anstellen.
Wie stehen wir da mittlerweile?
0-3 gegen Utah
0-1 gegen Boston
0-1 gegen Denver
0-1 gegen Portland
0-1 gegen Phoenix
1-1 gegen Dallas
:mensch:
Was hast du denn? 1-8 ist doch eine 1A-Bilanz. :clown:
When it was pointed out that the Spurs have some tweeters in their locker room, Popovich's response was pretty much what you'd expect.
"I know," Popovich said. "I hate 'em all." [/I]
Spurs' Bonner sidelined by broken hand
...
“It's not broken all the way through, so it should heal itself in about four weeks,” he said. “That's about it.”
...
Bonner's injury leaves Spurs with void
...
Watching Bonner — with a light cast on his right hand — working on left-handed shots with assistant coach Chad Forcier before Sunday's practice session, point guard Tony Parker shook his head.
“That is a waste of time,” he said with a grin.
From the opposite end of the floor, the team's star left-hander, Manu Ginobili, could not suppress his laughter as he watched Bonner's awkward left-handed shots.
“Go home and enjoy your daughter,” Ginobili, an expectant father, yelled to his teammate who became a father in June.
...
Denen wird das Lachen schon noch vergehen, wenn die Rote Rakete statt zu pausieren gegen die Clippers spielt und einen Dreier nach dem anderen mit links reinlötet. :clown:
Ich hab das Spiel zum Glück nicht gesehen. Es muss ein erbärmlicher Auftritt der Spurs gewesen sein. Ich sag nur Defense --> NBA-Durchschnitt --> kein Contender
Von mir auch ein frohes Fest an die Spursfans.