B
Ballagoal
Guest
Dafür hat dein Joe meinen Jeff verprügelt
Ballagoal schrieb:
Deaq schrieb:überträgt tvn ???
speedclem schrieb:Wasn TVN? Ich hoff mein pay pal hat mein stream tv endlich wieder erreicht.
Ballagoal schrieb:Tztz...
And now.. really needing no introduction around the world.. fighting out of the red corner.. he stands at 5' 10 1/2" and weighed in at 153 1/2 pounds. After capturing olympic gold in 1992 he compiled a professional record of 37 victorys with only four defeats and eight world titles.. ladies and gentlemen.. please welcome.. the one and only man in history to win six world titles in six divisions.. the former superfeatherweight world champion, the former lightweight world champion, the former superlightweight world champion, the former two time welterweight world champion, the former undisputed superwelterweight world champion and the former middleweight champion of the world.. from east LA.. the Golden Boy.. Oscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar De La Hoooooooyaaaa!!!
sabatai schrieb:Prediction:
Oscar kommt nach einer dramatischen Anfangsphase (eventuell mit einem Bodenbesuch Oscars) besser in den Kampf, erteilt Mayorga eine Boxlektion und schickt den Unsympathen in Runde 11 mit einem Körpertreffer auf die Bretter. Als sich beide Fighter in der zwölften Runde zum "touch gloves" in der Ringmitte einfinden, schaut De la Hoya Mayorga in die Augen und sagt: "Who's the bitch now, little boy?"
Wenige Sekunden später wird Mayorga nach zwei weiteren Bodenbesuchen aus dem Kampf genommen.
CocaCoala schrieb:Hach, isses nich schön, wenn man noch Träume hat und sich eine gewisse kindliche Verspieltheit wahren konnte!?!
CC