NBA 2K12


ilmanit

Nachwuchsspieler
Beiträge
15
Punkte
0
Erstellen einer Legende. Ricky Rubio.

Timberwolves.
Neben den Celtics und den Heat mein Lieblingsteam.

Habe mich bei EEL für Ricky Rubio entschieden.
An sich schon kein schlechter Spieler, habe bei den Dunks viele Punkte und Zeit investiert (seit 2 Wochen Urlaub).

Nun, liebe Fangemeinde.
Fishing for compliments, denn:
Gestern Abend. Das Duell der PG´s.
Rubio gg. Teague.

Gutes Spiel meinerseits, brachiale 48 Punkte, 9 Assists, 1 Rebound, 2 Blocks.
Die 18 Steals (neuer Teamrekord natürlich) sollten auch erwähnt sein.

Aber was auf JEDEN FALL noch erwähnt werden muss:
Steal durch Rubio.
Fastbreak.
Alleine auf dem Weg zum Korb.
Platz.
Gute Dunking-Werte.

Den Rest schaut´s Euch mal selbst an :)

www.youtube.com/watch?v=DQwVzf8ZGLo
:jubel: :ricardo: :jubel: :ricardo:


Viel Spaß !
 

rudy

Nachwuchsspieler
Beiträge
349
Punkte
0
Was kann man dagegen machen, dass der Gegner einen immer beim Fastbreak einholt?
 

TB15

Nachwuchsspieler
Beiträge
285
Punkte
0
Hallo Leute,

ich habe 2 technische Probleme bei denen ich Hilfe benötige:

1. Seit geraumer Zeit werde ich bei jedem Spielbeginn darauf hingewiesen wie man wirft bzw. wie man Freiwürfe wirft. Das war vor ein paar Wochen noch nicht. Weiß jemand, womit das zusammenhängt?

2. Das weitaus wichtigere Problem ist, dass ich ständig zum Spielbeginn ein ruckelndes Bild habe. Das stellt sich immer erst gegen Ende des ersten Viertels wieder ein und kommt dann nur noch vereinzelt im Spielverlauf.
Das witzige an der Geschichte ist, dass wenn ich eine Saison neu starte, dies nicht in den ersten Spielen der Saison geschieht, sondern meist erst im zweiten Monat (Dezember). Kann mir hierzu jemand weiterhelfen?
 

Detective_Styla

Nachwuchsspieler
Beiträge
77
Punkte
0
Hi ich suche zusammenpassende aktuelle Roster, Slider und Draft Jahrgänge für die PS3.

Ich wäre sehr dankbar, wenn es da die eine oder andere Empfehlung gibt!
 

Steph Curry

Bankspieler
Beiträge
9.328
Punkte
113
PLAY ON PRO OR ALL-STAR.
GAME LENGTH-12 MINS-YOU CAN PLAY WHATEVER YOU PREFER BUT YOU WILL GET A REAL GAME OUTCOME AT 12 MINS
GAMESPEED-50
SHOOTING TYPE-SHOT STICKING TIMING
FT SHOOTING TYPE-REAL PLAYER
FREE THROW DIFFICULTY 50
CLUTCH FACTOR-ON

GO TO CONTROL SETTINGS AND TURN ASSIST STRENGTH TO 100.


GO TO COACH SETTINGS SET OFFENSIVE AND DEFENSIVE PLAYCALLING TO AUTO, WHATS THE NEED OF A COACH ON YOUR TEAM IF YOU DONT USE HIM. ALSO THE TEAMS WILL CALL PLAYS FOR THE SUPERSTARS, SECOND, AND THIRD OPTIONS INSTEAD OF YOU TRYING TO CREATE FOR YOURSELF NOW. RUN THE PLAYS IT BRINGS ANOTHER FEEL AND EXCITMENT TO THE GAME.


OFFENSE
ISS-45/45
CSS-45/45
MRS-50/50
3PT-50/50
LAY-50/50
DK-50/50
DIT-50/50
PASS-48/48(DONT RAISE CPU PASSING IS TO ACCURATE SO IS HUMAN. THIS WILL HELP WITH TURNOVERS YOU NOW HAVE TO TIME YOUR PASSES.
AO-50/50
CSS-45/45
LINK FOR FIELD GOALS PER TEAM
http://www.teamrankings.com/nba/stat...field-goal-pct



SAME FOR PLAYER AND USER.
DEFENSE
Dcsf-10/ Reduces some bumping and stops morphing. 88 for players who like contact.
iccf-100/Brings back that nba live feel when you drive.
hds100/Players in the nba who dont play good help defense usally end up on the bench.
ss-25/This is for steals since its on zero, steals could be on 100 but if this slider is on zero you will get no steals try it for yourself.
Players with high steals will flourish, low steals will struggle will still get some time to time.



ATTRIBUTES
quickness-0/Brings out players TRUE speed, no more Derek Fisher hanging with Monta Ellis.

vertical-0/Just like speed let them play by thier rating seperates Bad jumpers from Good or Great jumpers.

strength-100/Player with strongest strength rating will win in the post. If they are not strong enough the player will fadeaway, sometimes they willl even fall if a weaker player in strength attempts to post up someone powerful. More charges will be called in a game with it at 100 this slider can be set anywhere between 0- 100 but 100 will get the most realistic charges.

stamina- 50- This was the hardest one but this is what I decided was most realistic.

durablilty-0/More injuries will occur. (Do not raise must keep on 0.) If you noticed alot of players dont get injured in nba 2k12, this is why.

hustle-0/Brings out real hustle, lazy players who dont run the floor will be exposed.
ball handling-0/No more dribbling with centers.Good ball handlers will still be able to dribble. If a player with low ball handling skills and low ball security attempts to dribble the ball he still can but it wont be anything in the class of Allen Iverson.

hands-0/Players who arent used to getting the ball in the post will have problems catching it. The player with the most dominant hands off their player rating will usally win the tip wars for the rebound. Its a myth to me that it effects deflecting passes, I truly believe deflecting passes goes goes under steal success,but the 2k definition states it will help with steals.

dunking ability-35

on ball defense-70/2k producer.

stealing-100

blocking-100/Put this on 100 with vertical being at 0 real shot blockers will show now. Players who cant block now will foul you sometimes they luck up and block it but it will be rare.Link below for blocks per game per team.
http://www.teamrankings.com/nba/team...teals-category

offensive awarness-100-Offensive players skills will shine you will also see more signature shots from the superstars. Also players like Ricky Rubio and Chris Paul actaully do more fancy passes with this on 100. Players bring thier A game.

defensive awarness-100-This has to be on 100, they wont contest shots with it on 0 the defensive players will just let players go right by them.

offensive rebounding-100/This will balance out.

defensive rebounding-0/This will balance out.

clutch factor-0/Let them play by their rating.

consistency-0/Let them play by thier rating.

Fatigue rate-70/Players will fatigue at a realistic rate.

injury frequency/50

injury severity/50



TENDENCIES
TIS-50
TCS-50
MRS-60
3PT-50
ATB-100(DONT CHANGE THATS, THAT IS WHAT THE WHOLE GAME IS ATTACKING THE BASKET.)
LFP-80 (KEEP HERE WHEN POINT GUARDS DRIVE NOW IF THEY CANT SCORE THEY WILL DISH IT TO PLAYERS NEAR THEM.(DONT CHANGE.)
TAO-50
AD-50
AP-100-EVEN AT 100 ONLY PLAYERS WITH HIGH PUTBACK TENDENCIES IN THERE PLAYER RATING WILL DO SO.
PPL-100-YOU THINK YOU CAN MAKE A STUPID PASS AND THINK YOU CAN GET AWAY WITH IT? NOT ANYMORE THIS WILL FORCE YOU TO TIME AND THINK ABOUT YOUR PASSES.
OBS-5(THIS IS A MUST BETTER GAMEFLOW, PLAYERS WILL SET UP FOR CHARGES ALSO.DONT CHANGE!)
CS-100-EVEN AT 100 ONLY PLAYERS WITH HIGH CONTEST SHOT WITH THEIR PLAYER RATING WILL DO SO.
BDC-100-PLAYERS WILL NO LONGER STAND AROUND PLAYERS WILL ATTEMPT CUTS TO THE BASKET, SETTING SCREENS, OR TRYING TO GET OPEN. THEY WONT BE PLAYING 50 PERCENT ANYMORE THEY WILL BE GIVING IT 100.

FOULS-In almost every nba game you see a player pout or take a long look at the ref, why because refs are whistle happy. Refs make bad calls all the time and even go as far as to let superstars get away with certain things. With these settings a game has a option of going good or bad, but it is fair. I know some people love to reach for a steal but be honest when in the nba have you seen a player reach as much in a game like there possesed. Sorry people who love to reach you can maybe get away with it once but if you get reach-a-nitis and hit the player the whistle will be callled.

BEFORE YOU SAY THESE FOULS ARE SET TO HIGH I HAVE PUT A LINK BELOW TO SHOW YOU THE AVERAGE FREE THROWS A GAME PER TEAM IN THE NBA. WHEN YOU SEE THESE ATTEMPTS PER GAME YOU MIGHT SAY MY SLIDERS ARE STILL TO LOW, BUT WITH THESE SETTINGS A GAME COULD GO EITHER WAY. STAT WISE SIMILUTING GAMES THESE ARE THE CORRECT SETTINGS FOR FREE THROWS. AND WHAT I NOTICED AGGRESSIVE TEAMS THAT ATTACK THE BASKET TEAMS LIKE THE NUGGETS GET MORE FOULS. FINNESSE SHOOTING TEAMS LIKE DALLAS DONT IN THAT MAKES ALOT OF SENSE.

http://www.teamrankings.com/nba/stat...mpted-per-game
OTB-100
CFF-100
BFF-45
RFF-70
SFF-90-THIS WILL GIVE YOU BETWEEN 15-25 FREE THROWS A GAME. LOOK AT THE LEAGUE AVERAGE LINK ABOVE FOR AVERAGE FREE THROWS A GAME. (DONT CHANGE FOR REAL FREE THROWS ATTEPTED PER GAME.)
LBF-100


Das ist von Truegamer
Der Slider is gut find ich komm damit sehr gut zurecht
Musst du ausprobieren :)
 

kuzA

Nachwuchsspieler
Beiträge
8
Punkte
0
Wow, danke. Habe gestern zwar nur ein Spiel getestet aber ich fand es um längen besser als den realistic slider den ich schon hatte. :thumb:
 

Steph Curry

Bankspieler
Beiträge
9.328
Punkte
113
Wow, danke. Habe gestern zwar nur ein Spiel getestet aber ich fand es um längen besser als den realistic slider den ich schon hatte. :thumb:


Ja das sind für mich Welten Unterschiede obwohl man eigentlich nur ein paar zahlen verändert hat. :D

Konnte es am Anfang auch nich fassen
 

Koffi

Nachwuchsspieler
Beiträge
3
Punkte
0
Ort
Schweiz
NBA 2K12 Trainingscamp

Hallo zusammen.

Ich stecke in einem Dilemma. Habe das Trainingscamp gestartet und stecke nun bei der Off Ball-Offense fest. Die Übungen habe ich gemacht und soll jetzt alles gegen den Coach (L. Bird) nochmals ausführen. Nur, weis ich die moves nicht mehr und finde auch im Netz keine Anleitung. Wie kann ich die Übung nochmals von ganz von vorne beginnen resp. wer kann mir helfen?

Wahrscheinlich bin ich nicht der einzige, dem das passiert ist.
Benötige das ganze für NBA 2K12 auf dem PC

Danke für die Hilfe.
 

Koffi

Nachwuchsspieler
Beiträge
3
Punkte
0
Ort
Schweiz
Hänge auch bei den off-ball offense fest.

mal 3 fragen :

- kann mann beim pc eigene stadionmusiken einfügen wie bei nba 2k11
-im trainingslager bei dem training zu off-ball offense , was muss man da im abschlusstraing machen .
ich versuche immer mich frei zu laufen und dann lass ich mir den ball zu passen.
dann kommt aber immer nachricht fehler.
- und kannn man im traingslager die einzelnen trainings auch einzeln abrufen , muss bis jetzt immer nach reihenfolge machen.
oder muss mann dazu erst alle traings freispielen

@TimoParker9: Hast du das Training absolvieren können? Ich sitze am gleichen punkt fest, weis die moves nicht mehr bekomme aber auch keine möglichkeit, diese nochmals zu trainieren. Ich komme direkt zum spiel gegen L. Bird und es kommt die ganze Zeit Fehler. HELP PLEASE
 

Koffi

Nachwuchsspieler
Beiträge
3
Punkte
0
Ort
Schweiz
Hallo zusammen.

Ich stecke in einem Dilemma. Habe das Trainingscamp gestartet und stecke nun bei der Off Ball-Offense fest. Die Übungen habe ich gemacht und soll jetzt alles gegen den Coach (L. Bird) nochmals ausführen. Nur, weis ich die moves nicht mehr und finde auch im Netz keine Anleitung. Wie kann ich die Übung nochmals von ganz von vorne beginnen resp. wer kann mir helfen?

Wahrscheinlich bin ich nicht der einzige, dem das passiert ist.
Benötige das ganze für NBA 2K12 auf dem PC

Danke für die Hilfe.

Lösung gefunden.
Siehe Youtube http://youtu.be/LPKeFvcEENo
 

Steph Curry

Bankspieler
Beiträge
9.328
Punkte
113
Ich hab mal ne Frage:

Weiß jemand, wo ich ein update für die ps3 version finde und wie ich das runterladen kann?
Ich such schon ein Stück, kann aber irgendwie nix finden

Bin für jede Hilfe dankbar:thumb:
 

Tschuck

Nachwuchsspieler
Beiträge
432
Punkte
0
wenn deine ps3 online ist und du das spiel startest sollte das spiel eigtl. sich selbst aktuallisieren ?!
 

Boedefeld

Banned
Beiträge
3.366
Punkte
0
Hallo Jungs :wavey:

Wäre bitte einer von euch so nett und postet mal das komplette Rating von Greg Stiemsma? Ich zock immer noch 2k11 und leider ist er in keinem Update dabei gewesen. Und ich hab keine Ahnung, wie ich ihn bewerten soll. :)
 

NightHawk

Nachwuchsspieler
Beiträge
2.037
Punkte
0
kenn ihr die videos von "commander Krieger" auf youtube?
wer sich mal richtig fremdschähmen will empfehle ich dieses video: Youtube

ist schwer zu ertragen, zeigt aber warum online zocken so frustrierent ist, nämlich genau wegen solchen typen wie ihm
 
Oben