Joa, ich hab zwar nich wirklich ne Vorstellung, wie genau das aussehen und ablaufen könnte, aber abgeneigt wär ich nich
Na ich kann ja mal als Beispiel zeigen wie ich es mir vorstelle.
Hier ein nicht mehr gebrauchter Kämpfer von Irish Pride Promotions
Steve Scully (retired)
Steve Scully stands 5 feet 9 inches (175 centimeters) tall. He fights for the fightibrandon gym in Berlin, Germany He was created by Irish Pride Promotions.
Steve Scully * (0-1-0 0/1)
If Steve Scully is getting edgy, perhaps he should come out of retirement. You can also throw Steve Scully out of your gym. and let another gym pick him up.
Strength 12
Knockout Punch 2
Speed 16
Agility 10
Chin 13
Conditioning 16
Cut Resistance Normal
Winning Streak 0
Rating 0 Status 0
Rank 17 Total Earnings: $0
Injury Points 25 AP Loss 0
Height 5 feet 9 inches (175 centimeters)
Build light
Weight 168 pounds (76 kilograms)
Minimum Weight 160 pounds (72 kilograms)
Steve Scully fights in the Middleweight division (160 pounds).
Steve Scully is training chin, but you can instruct him to train for something else.
So nun kann jeder seine Meinung zu diesen Fighter schreiben usw.
Ich fange mal an.
Ich denke mal das dieser Fighter als Counterpuncher/Feinter angelegt ist.
Dies zeigt der hohe Speed wert an.
Leider wurde dieses Konzept nicht konsequent durchgesetzt.
Für ein Counterpuncher ist er leider etwas zu klein (6/1 oder 6/2 wären da besser) und auch die KP hätte man sich sparen können. Dafür etwas mehr Agility +2 oder mehr Speed.
Er passt auch nicht ganz ins Limit (min 160 da wird es eng/auch da hätte etwas mehr Agility wunder gewirkt).
Die Kondi sollte eigentlich für die ersten Kämpfe reichen würde ich aber später eigentlich etwas erhöhen.
Kinn ist nach meiner meinung etwas zu hoch und ich würde es auch nicht mehr trainieren.
So das wäre das was ich als Analyse machen würde. Nun könnten Ihr etwas dafür oder dagegen schreiben und wir könnten diskutieren.
Man könnte auch den einen oder anderen Fight im Simulator laufen lassen usw.
Nun Analyse FP oder Taktik im ersten und letzten Kampf / Dies hilft auch den Leuten das Scouten zu verstehen.
Erste Kämpfe sind immer etwas schwierig weil man nur die größe und das Gewicht des Gegners kennt. Es war zum glück aber der zweite Kampf des Gegners.
Nun heute wissen wir mehr über seinen Gegner
Steve Scully's Record
Steve Scully's record is 0-1-0 (0/1).
His current rating is 0 and his status is 0.
His career earnings are $0 .
Select any icon for a detailed account of a fight.
vs R. Blanco ( The Ghost2) - 5 feet 8 inches - Middleweight bout on July 14, week 292: lost by KO in round 1 (2:04 ) highlights. Managed by Irish Pride Promotions.
R. Blanco erlitt eine Punktniederlage im ersten Kampf
vs Rainer Zufall ( Harakiri Promotions) - 5 feet 11 inches - Middleweight bout on June 23, week 289: lost by unanimous decision. Score: 107-119, 108-119, 107-119
Blanco startete in diesen Fight in den ersten 3 Runden ohne line
R. Blanco landed 3 of 9 punches -- 1 power punch, 1 jab, 1 right. (9 points)
ab Runde 4
Bis zur 9. Runde ging er dann mit (ich schätze jetzt mal) 6H/6/8 aber ohne Spezifikation (ring oder so).
Ab Runde 9 ging er dann allout (weil er hoffnungslos hinten lag)
Er knockt seinen Gegner in dein zwei folgenden Runden jeweils einmal an und wird dann selbst ab Runde 11 jeweils 1 mal zu Boden geschickt.
Rainer Zufall is winning the fight 119-107.
Zufall grabs a water bottle and rests on his stool.
Blanco is obviously tired.
Nun zu unseren kampf.
Scully verliert durch KO in Runde 1.
Thursday, July 14
In this corner, standing 5 feet and 9 inches (175 centimeters) tall weighing in at 160 pounds (73 kilograms) with a record of 0 wins, 0 draws, and 0 losses fighting for Pub Events out of Dublin, Ireland is Steve Scully!!
In this corner, standing 5 feet and 8 inches (173 centimeters) tall weighing in at 160 pounds (73 kilograms) with a record of 0 wins, 0 draws, and 1 loss fighting for The Ghost2 out of Greenland is R. Blanco!!
This bout is scheduled for 12 rounds.
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ROUND 1
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Scully feints and fakes (feinting).
Blanco is wading through punches! (all out) and he's head hunting.
...
Blanco hits with a clean cross to the nose. Scully quickly recovers.
Scully fires an uppercut to the chin. Blanco quickly recovers.
Blanco lands a quick hook to the stomach.
Scully feints with a left but then throws a jab to the face.
Scully feints with a left but then annoys Blanco with a quick jab to the temple. Blanco sneers!
Blanco lands a clean hook to the mouth.
...
Scully lunges with a jab to the head, but flails uselessly .
...
Blanco tries to land an overhand right to the head, but Scully blocks .
...
Blanco catches Scully with a roundhouse to the head.
...
...
...
Scully hits Blanco with a jab to the stomach.
Scully feints with a right but then strikes with a good jab to the chin.
...
Blanco jars Scully with a big straight right to the jaw!! The crowd is on its feet!! Scully grimaces in pain.
Blanco charges with an uppercut to the temple, but Scully takes it on the gloves .
Scully attempts a jab to the solar plexus, but he's off balance .
...
Scully feints with a right but then annoys Blanco with a jab to the jaw.
Scully feints with a jab.
Scully annoys Blanco with a jab to the nose.
Scully feints with a right but then surprises Blanco with a jab to the chin.
Blanco fires a sweeping right to the eye, but it's soft .
Scully tries a jab to the temple, but Blanco takes it in the forearms .
Blanco probes with a straight right to the head, but doesn't quite connect .
...
...
...
...
Blanco lands a powerful right hook and Scully goes down!!
ONE!
TWO!
THREE!
FOUR!
FIVE!
SIX!
SEVEN!
EIGHT!
NINE!
TEN!
He's out!!!
R. Blanco wins by a Knock Out!!
Time: 2:04
Scully remains standing while the trainer wipes him down. He has swelling around his right eye. He has a bloody nose.
Blanco doesn't need to rest.
Ich denke Scully macht hier gleich mehrere Fehler im FP.
Aufgrund des letzten FP`S und seiner größe wäre ich am Anfang Counter gegangen.
Ich denke zum start und zum abchecken wäre 4B/8/8 (counter) ganz nett gewesen.
So sieht man meist wie der andere Startet.
Nun mal richtig.
1) 4B/8/8 (counter)
if score <= - 1 then 6/8/8 (counter)
if roundslost >= 3 and score <= 0 then 8/4/8 (feint)
5) 4B/8/8 (counter)
if score <= 1 then 8/4/8 (feint)
if score <= -1 then 9/3/8 (ring)
if endurance_percent <= 75 then 1/1/12 (outside)
7) 4B/8/8 (counter)
if score < 2 then 8/4/8 (feint)
if score < 1 then 9/3/8 (ring)
if roundslost >= 6 and score <= 0 then 12/1/7 (outside)
11) 4B/8/8 (counter)
if score <= 1 then 9/3/8 (feint)
if score <= -1 then 5H/10/5 (feint)
1)
if opponnent = weak and roundslost <= 6 then 5H/10/5 (feint)
if mystuns > 0 and roundslost <= 5 then 3H/7/10 (counter)
if roundswon >= 7 and score >= 2 then 3H/7/10 (counter)
So das wäre jetz mal ein "pauschal beispiel/Standard FP" (den ich eben geschrieben habe und so wahrscheinlich nur im direkten fall benutzt hätte)