Naja der 2008 Pick ist grad mal ein Upgrade zum eigenen second rounder. Ein Pick um die 2011-12 rum wäre grandios gewesen.
Ich will Ricky Rubio in 2010 bei den Sonics :love2:
???
Ich dachte Rubio kommt schon 2009...
Naja der 2008 Pick ist grad mal ein Upgrade zum eigenen second rounder. Ein Pick um die 2011-12 rum wäre grandios gewesen.
Ich will Ricky Rubio in 2010 bei den Sonics :love2:
also jetzt First Round der Suns 2008/2010 und Second rounder der Magic 2008 ?
Charlotte
Cleveland
Clippers
Miami
Das sind die Teams die dringend Verstärkung auf PG brauchen.
Ich hab echt keinen Plan was man von denen brauchen könnte außer Picks.

mal ne frage für dumme
was ist denn dieses select team?
[...] to a USA Basketball Men's Select Team that has been chosen to help prepare the 2007 USA Senior National Team for the Aug. 22-Sept. 3 FIBA Americas Championship that is being held in Las Vegas, Nevada. [...]
I’d love to get Nick Collison’s read on this but one observer told me that he is stunned by Roberts newfound ability to “push Nick around.” Robert meanwhile continues to report that he feels great and the coach of these workouts advises that he sees no signs whatsoever of Roberts injury. I was pretty shocked by that and asked if he could give a percentage. The guy replied that he sees nothing and that Robert is playing well enough to be considered 100%. That’s stunning to me.
Das einzige was man momentan wohl noch im Blick hat wäre ein Trade der Gelabale und Petro wegschicken würde, da beide wohl lieber zusammen rumhängen als sich ordentlich auf die Saison vorzubereiten.
http://sonicscentral.com/blog/?p=1386
Da würde ich doch spontan für einen Trade nach San Antonio sein! Gegen Pick 2008+Udrih!