Chocolate Thunder
Nachwuchsspieler
Das Spiel ist seit gestern in Amerika erhältlich und die meisten Foren User von operationsports.com sind wirklich begeistert vom diesjährigen FIFA.
Negative Berichte gibt es eigentlich keine, ein paar sind halt der Meinung, dass es mehr ein DLC sei.
Ich komme erst Freitag zum zocken, vorbestellt hatte ich bei amazon. Da das Game aber sowieso erst morgen offiziell bei uns erscheint, kann ich den einen Tag auch locker verschmerzen.
Gibt sicherlich welche, die es heute schon haben. Wäre cool, wenn diejenigen mal einen kurzen Bericht hier posten könnten.
Hier noch ein kurzer Auszug aus dem Forum von OS:
Negative Berichte gibt es eigentlich keine, ein paar sind halt der Meinung, dass es mehr ein DLC sei.
Ich komme erst Freitag zum zocken, vorbestellt hatte ich bei amazon. Da das Game aber sowieso erst morgen offiziell bei uns erscheint, kann ich den einen Tag auch locker verschmerzen.
Gibt sicherlich welche, die es heute schon haben. Wäre cool, wenn diejenigen mal einen kurzen Bericht hier posten könnten.
Hier noch ein kurzer Auszug aus dem Forum von OS:
operationsports.com
So I'm really surprised how different the retail version feels from the demo.
Everything seems a touch smoother, player switching seems better, defensive AI seems more competent, and passing on manual feels more responsive and fluid (still a tad too slow on default, but doesn't feel as "clunky" as in the demo).
Overall I'm extremely impressed with the flow of play on slow speed, and like seeing the cpu doing a bit of build up play at times. It's not perfect, but I understand that the gameplay has to scale somewhat for a sub 90 minute game. Realistic buildup play wouldn't produce much of a game playing 10 minute halves.
Defending feels really good. Feels more responsive than the demo. You still have to be patient, but the cpu seems less godly with its tight dribbling. You have more of an ability to corral the cpu player on the ball into space and make a play.
I'm sure I'll see some warts as I play, but this is definitely a strong improvement over 14, and I'll be putting a ton of time into it. Best sports title EA has put out this year, and it's not close. A proper combination of looks, gameplay, and game mode variety.