Fifa 19

nbatibo

NBA Mockdraft-Champ 2022
Wenn es so eskaliert, hätte ich mal lieber Mbappe verkauft. Hoffe ich mal, Martial bleibt der „Quoten-Mega-Hype-Franzose“...:saint:

Angliru

Administrator
Teammitglied
Wenn ich es richtig verstehe, sind die dynamisch. Und wenn der Spieler einen IF bekommt, dann ist die Karte quasi immer einen IF drüber.

Angliru

Administrator
Teammitglied
Q: How are FUT 19 Headliners dynamic items upgraded?

A: The FUT 19 Headliner upgrade will always stay one in-form ahead of the most recent qualifying performance based in-form. For example, Marco Reus has a latest TOTW In-Form rated 87, therefore his FUT 19 Headliner item is rated 88. If he gets another TOTW in-form, that second TOTW item will be rated 88 and his FUT 19 Headliner item will accordingly move to 89.

Who

Bankspieler
Q: How are FUT 19 Headliners dynamic items upgraded?

A: The FUT 19 Headliner upgrade will always stay one in-form ahead of the most recent qualifying performance based in-form. For example, Marco Reus has a latest TOTW In-Form rated 87, therefore his FUT 19 Headliner item is rated 88. If he gets another TOTW in-form, that second TOTW item will be rated 88 and his FUT 19 Headliner item will accordingly move to 89.

Danke. Und was sind die "qualifying performances" ? :)

erminator

Bankspieler
Mal sehen was aus den aufgehobenen packs rauskommt :D

Aber es nervt langsam, am ende hat ea 10000000 arten von special cards rausgebracht :cry:

Angliru

Administrator
Teammitglied
Glaub, die wollen aktuell nochmal richtig die Kuh melken, bevor das Verbot nicht nur in Belgien, sondern auch wichtige Märkte erreicht. Und das dürfte nicht unrealistisch sein.

Oben