lastsamurai
Bankspieler
Ok, danke, dann hatte ich das falsch in Erinnerung. Dachte, die WM-Quali von Hopp 2015 hing mit seinem Junioren-WM-Titel zusammen.
Ok, danke, dann hatte ich das falsch in Erinnerung. Dachte, die WM-Quali von Hopp 2015 hing mit seinem Junioren-WM-Titel zusammen.
The two finalists will become PDC Pro Tour card holders for two years and receive sponsorship from Rileys Dart Zones. They will also receive invitations to the Grand Slam of Darts.
Payne and Van den Bergh will now compete for the £10,000 first prize on Sunday November 26 on stage at the Butlins Minehead Resort, with the final being held between the semi-finals and final of the Mr Green Sport Players Championship Finals.
Both players also qualify for the 2018 Grand Slam of Darts, while Payne has the additional incentive of knowing that a place in the 2017/2018 William Hill World Darts Championship is on offer should he win the final, with Van den Bergh already having qualified for Alexandra Palace. - PDC-Homepage
Corey Cadby zog im Halbfinale gegen Payne den Kürzeren und verpasst somit die Weltmeisterschaft in diesem Jahr.
Hopp dürfte damit auch kaum noch Chancen auf die WM haben, oder?
Bei Wade muss man auch immer wieder seine bipolare Störung erwähnen. Hab auch mal gelesen, dass er während seinen manischen Phasen gerne das Geld beim Fenster hinauswirft, wäre mir also gar nicht sicher, ob der wirklich schon ausgesorgt hat.